Frihet och demokrati

Det här var… ”intressant”. Inget jag kände till. Jag är 27 år gammal och bor i ett land där folk åker till Thailand så ofta att för ett ovetande barn skulle Thailand kunna vara något som ligger tvärsöver Östersjön. Jag har aldrig trott att Thailand är ett paradis. Men man skulle kunna förvänta sig att den delen av verkligheten med tiden kommer fram för mig. Betydligt tidigare än vad som nu har varit fallet.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Ironin är rätt hård i den här historien.

Kan bara anspela på Chris Rock.

… But it’s alright, if it’s all capitalism.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

~ av hossein på 2009/07/16.

Kommentera

 
