Academic Shuno

Inte för att jag har någonsin antytt att det är en oskriven regel att den här bloggens aktivitet definieras av att den kommer med ett inlägg varje dag, men nu har det ju varit så under en längre period, med några enstaka undantag, så jag kan säga att här kommer det förbli tyst fram till tidigast fredag eftermiddag.

Jag är nämligen upptagen med att plåga mig själv med ett examensarbete. Är det mitt fel? Delvis. Men delvis är det också att jag kanske gapade efter för mycket. Hur ska man kunna veta på förhand?

~ av hossein på 2009/08/13.

Kommentera

 
