På laddning

Drabbades av en sommarförkylning för drygt en vecka sen och den vägrade släppa, hur mycket C-vitamin jag än försökte trycka i mig. Det var aldrig särskilt illa, men av någon anledning vägrade den ge med sig. Nu känner jag mig lite drabbad av en sån där eftersjukdomsångest som jag hade för 1,5 år sen efter en några dagar av influensa. Fast nu kanske det är mer stress och mindre likgiltighet som dominerar. Augusti är överhuvudtaget ångesten och stressens månad. Jag är 28 år gammal nu men jag tror att det alltid kommer att vara såhär i framtiden, oavsett vad jag pysslar med.

Men då vet ni i alla fall varför det har varit ett sånt uppehåll i bloggandet.

~ av hossein på 2010/08/17.

Kommentera

 
