Intronät

Vissa skriver mycket när de är i en stressig och eller jobbig period. Ventilering. Andra undviker för att inte avslöja något. Jag själv tillhör ofta den sistnämnda gruppen. Jag har försökt undvika att göra bloggen till en plats för ventilering av känslor. Känner att det blev lite för mycket av det när jag först började blogga för flera år sen. Normalt går jag inte längre efter det konstaterandet. Varför det skulle vara så fel att släppa ut allt. Anledningen är att jag inte vet det. Det är mest en sak som någon indirekt har sagt till mig (inte som i ett ögonblick). Och då gör man väl som man blir tillsagd? Nigga be a follower, not a leader.

~ av hossein på 2010/09/01.

Kommentera

 
